בידוד קירות עם סלולוז- של Acoseal!

בידוד קירות בהתזה עם סלולוז

השיטה המומלצת ביותר ל-בידוד קירות היא באמצעות סלולוז של חברת אקוסיל בהתזה הוא בידוד חד רכיבי, יבש, לשיפור בידוד אקוסטי ובידוד תרמי בחלל הפנימי. ביישום של סלולוז ניתן להפוך כל חלל למבנה מבודד ולהפיק ממנו תועלת ונוחות רבה יותר למשתמש הקצה. סלולוז הוא מוצר בעל תכונות בידוד אקוסטי ותרמי כפול ומכופל מכל פתרון מוכר אחר.
חברת Acoseal בעלת ניסיון מעשי, בשיטת ההתזה בחללים גדולים של מעל שלושים שנה בארץ ובחול ומשנת 1998 באמצעות מנהלה מייצגת את מיטב החברות בעולם בתחום האקוסטיקה.

Acoseal

מתמחה במתן פתרונות יחודיים בתחום הנמכת זמני ההדהוד והנחתת קול, והשגת בידוד תרמי בשיטת ההתזה. אנחנו ניהלנו וביצענו את הפרויקטים הגדולים והמורכבים בישראל.
סלולוז מיושם בשיטת התזה באמצעות מכונות ייעודיות על ידי צוותי החברה ובהתאם למפרטי היצרן בליווי בעל הסמכה מטעמו. החומר המותז הינו ייבש, והוא מתאים וחסכוני ל-בידוד קירות, בידוד רצפות, בידוד תקרות, בידוד עליית גג ועוד אפליקציות התקנה והוא מאפשר ביצוע רציף וללא כשל תפרים.
המוצר מתאים לבניה חדשה או קיימת, בתוצרה ישרה מקומרת ועגולה והוא נועד למילוי החלל בין שכבות הגבס לבטון ו-או לגבס הנוסף ואו במרווח שבין תקרה לתקרית רעפים במבני חינוך, חדרי בתי מלון, אולמות ספורט, בתי כנסת, מקלטים דו תכליתיים, מרכזי קניות, אודיטוריום, תיאטראות, מסופי שדה תעופה, מנהרות, בריכות שחייה, משרדים, רעשי צנרת, בידודים אופטימאליים של רעש בין חדרים, וגגות פלדה.
סלולוז של Acoseal הוא מוצר ממוחזר עומד בתקן Leed לבניה ירוקה, בעל תכונות מוכחות ותעודות בדיקה ממכונים מובילים בעולם בפרמטרים בידוד אקוסטי, בידוד תרמי, בידוד מפני נזקי קורוזיה, ועמידות מפני אש. סלולוז של אקוסיל הוא המוצר היחיד בישראל שנמצא תחת בקרה מפעלית לכל שלבי הייצור.
כל עבודה נבדקת בסיומה ונרשמת במאגר העבודה על היצרן. ללקוח מונפק תעודת מכון תקנים המאשר את היישום כמתאים למפרטי היצרן לעמידות באקוסטיקה המתוכננת בכדי להציג ליועצים ולמזמיני העבודה. ומשלב זה מוענק אחריות חברה למשך 10 שנים.
מעוניינים בפרטים נוספים? לייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו >> 050-7754247 או השאירו הודעה בתחתית הדף
בידוד אקוסטי ותרמי
בידוד תקרות

חברתנו מתמחה בבידוד אקוסטי, בידוד אקוסטי לקירות, בידוד רעשים, בידוד אקוסטי לרצפה, בידוד קירות מרעש וטיח אקוסטי.

ובכל הנוגע לבידוד תרמי, בידוד תרמי לגג, בידוד תרמי לקירות, בידוד תרמי לקירות חוץ, שימוש בחומר בידוד תרמי, לוח בידוד תרמי ועוד…

אנו משתמשים בחומרים התומכים בבניה ירוקה, מבודדים מפני נזקי קורוזיה ועמידות מפני אש.